Utvilad?!!

Utvilad?! Njaah. Det känns tokigt att lägga sig på morgonen, än tokigare att kliva upp såhär sent. Nog för att det finns anledning men..
Blivit bokad på jobb fyra dagar den här veckan, mer än nöjd! Nu är jag igång igen. Jag blir så arbetsskygg då jag varit ledig en längre stund, som nu två veckor. Tänk alla som har semester vad dom ska ha "ångest" då dom ska tillbaka till vardagen, fy och usch. Därför man inte har officiell semester, då behöver man inte känna ångesten, hehe.
Ska till Frida lite senare. Ska hoppa in i duschen strax och göra mig iordning för dagen, det är ju ett livsprojekt i sig. ;D


Kommentarer
Postat av: CELINE

Sv: Ja, jag längtar jättemycket efter min, jag får nämligen bara nöja mig med en gammal repig Sony Ericsson just nu ;) haha!

2010-09-06 @ 14:49:15
URL: http://cceline.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0