En liten update

Jag hade duschat och lagt mig i sängen och kikade på datorn då Elin ringde och ville att jag skulle komma och hälsa på henne. Det var fasen ca. 1 månad sen vi sågs sist! Så drog på mig kläder och sminkade mig lite grann innan jag åkte till henne, där även Yui var. :) Fick träna min engelska. Jag förstod i stort sätt allting, men att prata är betydligt svårare. Men det släppte efter en stund och jag vågade säga några meningar och ord ;) Haha, så här i efterhand när jag tänker blir det att jag tänker på engelska. Jag har nästan aldrig behövt använda engelskan då jag aldrig varit utomlands och det är inte ofta man träffar någon som pratar det. Man kan ju betydligt mer än vad man tror! Både prata och förstå.

Imorgon hoppas jag att dom ringer och vill att jag ska jobba förmiddag, eller natt. ;p
Nu ska jag kika lite webbtv. :-)


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0