Ännu en lägesrapport.

Imorgon har jag tänkt komma hem till Boden. Jag har beslutsångest, vill stanna men ändå inte.. :) Behöver hinna komma hem innan jag och Frida far till Göteborg, gud vad jag längtar!! :D 
Varit i Sveriges nordligaste stad idag, Kiruna, och shoppat med kusin Emma och morbror K. :) Riktigt trevligt. Kom hem med fina smycken från JC och Lindex. Köpte även en concealer (från Make up Store, ruskigt bra!!), primer (Lumene) och ett graffitinagellack. Ska visa hur resultatet blir av graffitinagellacket senare :)
Ska med morbror M och kika på deras stuga snart. Sen blir det att packa ihop väskorna så att det är klart till imorgon. : ) Och umgås med Emma.. Och boka biljett så att jag tar mig hem imorgon ;D
Jag hörde någonting om Boden cruising i helgen, ses vi? ;)



Det gula neutraliserar det röda i ansiktet (finnar etc) och
den orangea neutraliserar det blåa i ansiktet (exempelvis under ögonen).
Den beiga kan man blanda tillsammans med den oranga och den gula för att ljusa upp och den kan även användas som ögonskuggebas.


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0