Halloween närmar sig.

Jag är helt slut! Jobbat 8-17 idag, inte ett mardrömspass, men jag är trött. Trött i kroppen.
Ligger i bädden med datorn i knät och gör ingenting. Surfar runt på lite bloggar och vilar mig. Delad dag imorgon, 10 timmarspasset. För att sedan få vara ledig en dag.
Jag har glömt att berätta att jag fått ett vikariat direkt efter det här (4/11-20/11) slutar. Dock bara 50%, men det är bättre än ingenting. Slut pratat jobb.

Jag har bestämt mig vad jag ska klä ut mig till på Halloween. Det kommer bli awesome bara jag får till det som jag vill ha det. Satt igår efter jobbet och beställde hem allt jag behöver till det jag ska göra, fy vad roligt det ska bli! :D Jag lovar att lägga upp bilder efteråt.
Måste ner på kiosken nu. Men jag orkar inte, bah.


Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Hade du en bra vecka då? :)

2010-10-25 @ 17:00:32
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0