Tiden räcker inte till..

Jag vill åka till Gällivare snart. Är du på Maya? ;D Hehe. 
Fast just nu fokuserar jag på att få jobba, har mindre än en månad kvar på vikariatet. Sedan vet jag ju inte hur mycket jag får jobba därefter! Hoppas på förlängt. Men det kan lika gärna bli så att jag får springvikariera fram till sommaren. På tal om det måste jag upp på bemanningsenheten och skriva på pappret som garanterar jobb i sommar.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan drar jag till pappsen. Kanske hör av mig till Elin.O senare, får se hur tiden räcker till. Känns som att man använder varje minut till någonting och ändå finns det inte tid. Och ändå är jag mer effektiv nu! Förut har jag kunnat gå och lägga mig direkt efter jobbet och sovit några timmar. Nu är det sällan jag vilar efter jobbet. På sin höjd lägga sig med datorn i famnen en stund.
Äh, nu hoppar jag in i duschen i alla fall. Så får vi se sen!


Bilden har ingenting med texten att göra.
Alla syskon är med på bilden förutom Micke. Bild tagen -08


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0