Städ och tvätt.

Jag var helt död då jag kom hem från jobbet. Men såhär effektiv har jag inte varit på väldigt länge :D Jag kanske tar igen det från mina sjukdagar jag haft nu i veckan, för då har jag bara legat i stort sätt. Men nu är jag igång!
Slutade jobbet kl. 17 -> hem, fixa mat, skjutsat mamma, skottat gården, tvättat två maskiner, hängt och sorterat tvätt, städat min garderob och plockat ihop är hemma! Ja, ni ser..

Morgondagens planer är att umgås med Emelie och lille Theo på dagen. Och på kvällen hade jag tänkt fara och umgås med Linda, Linn och Marie. Dock jobb hela helgen, men det behövs nu då jag varit sjuk.

Nu ska jag slänga tvätten i torktumlaren och sedan ska jag krypa ner under täcket. :) Det förtjänar jag!


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0