Uppe före tuppen.

Hur i hela friden kan detta vara möjligt? Jag vaknar kl. 03.45 och kan inte somna om. Jag som var hur trött som helst igår. Somnade efter 12. Och vaknar nu, på natten. Jag är fortfarande trött men kan inte sova. Jag som ska upp och jobba om någon timme. Det jag vaknat är av nog min allergi som vägrar ge med sig. Det kliar överallt! ;(
Vad ska man göra nu fram till att man börjar jobba? Nyduschad är jag ju och plattat håret har jag gjort. Då är det bara att försöka somna om en stund, om det går.
"Godnatt" då..



Jag och syster Cecilia, dom osminkade sanningarna. ;)


Kommentarer
Postat av: DONKEN

ojoj shit... gomorron! Jag vaknar alltid jääättesent. lägger mig också jättesent... tror det finns nåt samband där, hehe... vad jobbar du med?

2010-01-08 @ 15:50:08
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Kadri

Oj vad tidigt och frivilligt ? Jag har fått sova hela 32 minuter i natt

2010-01-08 @ 15:56:51
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0