Paradiset

Godkväll! :)
Efter jobbet som slutade kl. 16 så läste jag tidningen, sedan slocknade jag en timma. Åt risotto till middag, mums! Sedan behövde mammas väninnas sambo (Hängde ni med?) hjälp med datorn. Så jag och mamma drog dit och så fixade jag det. Roligt att kunna hjälpa till :)
Nu ska jag måla naglarna, sedan ska jag leta fram kameran och visa mina nuvarande naglar och de jag målar nu :)

Missa inte Paradise Hotel kl. 22 på kanal 6.



Missade ringen? Nä, förstod väl det. Inte så lätt att missa den ;)


Kommentarer
Postat av: Malle - Hockeyfru

ah verkligen, men galet lång väntetid, som vanligt på h&m när nåt tar slut:S UNDERBAR ring!!!

2010-01-26 @ 14:11:53
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0