Update

Hemkommen från arbete, dock kl. 21 :) Har myst med doggsen en stund, sedan bara fördrivit tiden. Jag hatar att kvällarna går så sjukt fort! Jag är en riktig kvällsmänniska. Jag är mest kreativ på kvällen/natten. Jag kan börja storstäda jätte sent och tycka att det är roligt. Det tycker jag inte om jag börjar städa på dagen. Nej, kvällarna är min tid på dygnet. :D Tyckte det var nyss jag slutade jobba och klockan är snart 12. Skrämmande.
Ska nog krypa ner under täcket nu, känner på mig att jag får jobba imorgon. :p




Jag och Maya igår! :D


Kommentarer
Postat av: DONKEN

oh, jag också. nattuggla. vill ha kvällsjobb, annars kommer jag att komma för sent varenda jävla dag. 7-16 är absolut inget för mig. :( pössen ps. lmapan är klaaar! :D

2010-02-07 @ 23:58:03
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Maya

Mysbild!! ;D haha

2010-02-08 @ 20:46:01
URL: http://mayanilsson.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0