Guld till Sverige!

Jag vaknade av mig själv väldigt tidigt imorse, men somnade dock om och steg upp strax efter 10. Har tittat på OS, Charlotte Kallas skidåkning, guld till Sverige! ;) Igår kikade jag på herrarnas snowboardcross, amerikanen Seth Wescott tog hem guld. Intressant? :)
Imorse har jag haft lite pedikyr på mig själv. Har även plockat mammas ögonbryn och sminkat henne. Vi är uttråkade här hemma. När vi till och med ser på OS ... Men det är faktiskt intressant.
Ska laga lite lunch nu. Men jag uppdaterar sen.


Seth Wescott, bild lånad härifrån



Charlotte Kalla, bild lånad härifrån


Kommentarer
Postat av: Maya

Smyg sportloooover!!! ;) hahahaha det trodde jag inte gummsish! ;D

2010-02-16 @ 16:15:18
URL: http://mayanilsson.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0