Dagen idag

Jag är helt slut! Har fasen varit vaken 18 timmar, det kan man inte tro om mig. :D Men det hade inte hänt om jag inte åkt till Ikea idag. :p Hittade lite trams. Har även tänkt inreda lite här hemma, eller ska fixa lite förvaringsutrymme rättare sagt. Men vet inte riktigt hur jag ska göra än. Jag har köpt en hylla som jag ska använda till mina skor, krokar/hängare till mina smycken och förvaringslådor och sånt där :) Hittade även 2 par skor på Skopunkten, dock sommarskor men... Ska visa bild en annan gång :) Roligt att åka på en liten resa. Och vad jag och Frida har haft roligt!! :D

Nä, nu ska jag hoppa under täcket, gud så skönt! :)



Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0