Wish list red by Color Club

Önskar att jag kunde säga att jag är tredagars ledig nu. Men är i alla fall ledig på måndag.
Och herregud vad klockan är mycket. När jag började skriva inlägget var klockan inte mer än tio. Och nu, 1 timma senare, har jag inte kommit någon vart. ;p Kikar runt på nätet och skriver någon bokstav här då och då.

Jag hade egentligen tänkt göra en nageldesign till helgen. Men nu då jag jobbar blir det ingenting av det heller. Kör på mitt nya röda nagellack från Club Color "Wish list red". Mitt favoritlack just nu! Återkommer med bild. ;)


Kommentarer
Postat av: Sara - Lackat

sv: ja, köpte ett akrylkit från USA :)

2010-12-17 @ 23:33:49
URL: http://lackat.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0