23/12

Än har inte julkänslan kommit. Och det är ju julafton om en halvtimma. Hoppas den hinner komma i natt. ;)

Slutade jobbet kl. 17 idag för att nästan direkt fara och umgås med min bror lite grann. :) Kom hem kring 21. Och har sedan dess knappt lyft ett finger. Eller ja, det fanns en godisskål på vardagsrumsbordet så den nådde jag, hehe. Och faktiskt plockat ihop lite här hemma. Plockat fram kläder och sånt där till jobbet imorgon. Vill vara lite julfin, och känner jag mig själv är jag vääääldigt trött på morgonen. Därför är det skönt att ha allt framme som man ska ha på sig. Slutar tolv och då blir det att promenera hem och börja göra sig iordning för lite julfirande. :)


Såhär mycket såg jag ut genom fönstret i fredags då jag slog upp ögonen. ;)


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0