Remember me?

Såg en av dom bästa filmerna jag sett härom dagen, Remember me. :) Ruskigt bra film!

Igår for jag till Frida på förmiddagen, åt middag där tillsammans med henne och hennes syster Moa. Fläskfilé, klyftpotatis, sallad och sås. Mumsigt! :D For iväg en sväng till Fridas syskonbarn där hon bl.a hämtade ett slingpaket. Sen satte vi igång och dona med hennes hår. Moa klippte henne och jag slingade. Hon blev jätte fin, en modern frisyr med ljusbruna slingor (från svart hår). Medan vi väntade på att slingorna skulle bli klara gjorde Frida scones och så drack vi thé och kvälls/nattfikade innan jag for hem. :)  




Färgresultatet. :) Bild lånad från Frida


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0