Lättskrämd

Åh, herregud vad jag blev skrämd nyss. Satt och kikade på ett klipp från youtube. Lugnt och stilla, en ballerina dansade omkring. Jag anade ingenting först ett "monster"/skräckfilmsmänniska dyker upp på skärmen och skriker. Jag lovar att jag överröstade henne med mitt skrik med några decibel. Gjorde inte gott för halsen vill jag lova. :p

Älskade kusin Carolin har varit här i helgen, vi har bara myst på här hemma ;D Roligt med "spontanbesök" ..
Har varit hemma i en vecka idag. Blir galen av att vara hemma! Men vad ska man göra då man är sjuk? :s Hade ju kunna hitta på massa roligt om jag var ledig och frisk när Carro var här. Men jag åker uppåt till dom i veckan, längtar nå fruktansvärt! :-) 4 månader sen sist jag var. Känns som ännu längre. :/ Ska ta en välbehövlig semester hos kusinerna och mormor&morfar. :)
Och till veckan ska jag och Frida ha "minikräft"-skiva. Har aldrig provat äta kräftor, så det blir spännande. ;D

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för dagen. Dagen som återigen spenderas hemma...



Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0