Fånge på fortet.

Blev väckt av mamma idag kring halv tio. Tänkte ligga och dra mig ett tag men jag klev faktiskt upp på en gång och hoppade i duschen och gjorde mig klar för dagen. Då jag var klar for jag till Emelie och mös med henne och Theo, sötnosen! :) Direkt jag for därifrån hämtade jag upp mamma och vi for på stan en sväng om, kikade i lite butiker och sånt där. Kanske inte det roligaste innan löning, men då vet man ju vad som finns till nästa gång. ;) Hehe. Kom hem kring fem och käkade middag.
Därefter dök Frida, Moa och Cissi upp. Vi fikade, surrade på, målade naglar och kollade lite smink. :D

Ska verkligen Fångarna på fortet gå varje dag? :p
Då är det ju slut till veckan, står att det ska vara 6 avsnitt. Underligt!

Har ju förresten slingat håret ännu mer, har glömt att visa bild.





Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0