Fredagsmys!

Har ju varit i Luleå, hittade lite grann, igen. :D Lite kläder och lite smycken ;)
Har varit på middag ikväll, druckit ett glas vin och myst på. Kom hem för en liten stund sen, blev så trött (läs: mätt). Har nyss sett idol färdigt också! Och mina favoriter gick vidare, Erik och Rabih! :D

Imorgon är det middag hos Maya som fyller 21 år den 7/10 så vi ska fira henne i helgen :)

Uppdaterar kanske sen ;)


Ville ha något av dom här paren, men vågade mig inte in dit, skulle bli så dyrt. ;)
899:- på Scorett.


Kommentarer
Postat av: frida

go rabih go rabih ;p haha vilken snygging! Jag funderar allvarligt på att skilja mig ;P hahahahh!! mår du bra? kraam

2009-10-03 @ 13:44:55
URL: http://hemmapaflodvagenfyra.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0