Bilder från helgen :)

Kunde inte uppdatera igår. Hela sidan hängde upp sig :/
Lördagen var helt okej. Förfest med Jenny, Maya, Shen och Bella, riktigt trevligt :)
In på krogen ett tag och for hem kring halv 2 :p
Sov till halv 5 (!!!!) på söndagen :p Och idag har jag jobbat från 7-16.
Mår lite konstigt idag, ont i magen och mår lite illa.
Måste dra iväg och köpa snus strax, baah.

Lite bilder från helgen:

Jag och Maya (Dag och natt)


Shen och Bella


Jag och Jenny :)


Syskonen :)


Bella, Jenny, Shen, Maya.

Kommentarer
Postat av: Maya

Det var då inte en vacker syn på dom där bilderna

Jag har ALDRIG sett större ut på en bild än vad jag gjorde på alla dom där;D haha! Men kul hade vi:)

2009-07-06 @ 21:20:12
URL: http://mayanilsson.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0