Shopping!

Var på stan med syster idag efter jobbet en sväng. Hann in på Kicks och köpa en mascara "Colossal volum express", lösögonfransar och en eyeliner. Har inte provat mascaran än, men den ska ju tydligen vara bra. :)
Sen köpte jag en enkel vit tröja och en väst på Örjans.
Imorgon ska jag brumma iväg till stan igen och kolla en ny väska. Den jag har är jag så fruktansvärt less på och den är inte värst snygg heller ... Så det ska jag köpa imorgon :) Vill ha en svart liten axelbandsväska, får se vad man hittar.




Väst, Ruth m.fl och en enkel vit tröja, Free Quent.
259:- resp. 249:- , Örjans.



Kommentarer
Postat av: Maya

Oooh riktigt sniceigt;)

Häng med mig och Sandström på Bränna på fredag och ta dig ett glas (förfest) ;) Ha ha.

2009-07-28 @ 21:50:34
URL: http://mayanilsson.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0