Jahejsan.

Har jobbat fram till 17, sen slocknade jag typ direkt och sov fram till 19 någon gång.
Precis när jag hade slagit upp ögonen så ringde brorsan och undra om vi skulle fara och fiska. Spontanfiska. :P Klädde bara på mig och drog och hämtade dom :) Vi var till någon liten tjärn någonstans ute i ingenstans. Fick mig en mini-abborre, weeii! Vi gick skit långt innan vi ens kom fram, i myrmark, jääätte jobbigt!

Jag har ingen matlust när det är såhär varmt.. Det kanske ska vara varmt året om så man blir smal? :D haha. Lunch och middag är typ det enda jag äter, men det är inte gott... Är det så man håller sig i form? ;b För jag har gått ner i vikt.. och ändå dricker man ju mycket! :D Men har ständigt huvudvärk i alla fall, baah.

Har inga bilder att bjuda på. Kameran var bara rolig i början! Men i helgen ska jag ta massa kort för då ska vi (Jenny, Maya, jag) dra ett party!! :D

Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0