Dagen idag

Nu efter att jag duschat och ätit känner jag mig mycket piggare, inte för att det är meningen att man ska bli pigg på kvällen. Men man måste ju vara det någon gång under dagen :p

Imorgon ska jag klippa mig och slinga håret, spännande! Förnya färgen bara och klippa luggen som är vääldigt lång just nu. Funderar på att låta längden vara som den är, är sugen på långt hår igen. Vill ha brunt hår också, men det får vänta till en annan gång.

Jag är ledig 4 hela dagar om dom inte ringer ut mig på tisdag som jag bad dom göra om det behövs folk! Så imorgon efter att jag klippt mig tror jag att jag ska unna mig lite kläder eller smink. Har inte gjort av med pengar på kläder den här månaden så det känns lite lockande :p

Nu ska jag "trixa" i photoshop och invänta "trollkarlens hemligheter" kl. 21.00 på kanal 5.


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0