Söndag

Idag mår jag som jag förtjänar. Men mår betydligt bättre än vad jag trodde att jag skulle göra :p
Igår var en väldigt lyckad kväll med förfest hos Elin. Kring 1 for vi till ICE och det var faktiskt relativt mycket folk.
Jag träffade min älskade bror "discokungen" och hans tjej Mia där! Det var supertrevligt att få träffa dom, händer inte allt för ofta :P Vi dansade loss och jag hängde efter/med dom.
Gick med dom hem från krogen vid 3, dom bjöd på fyllemat och jag stannade och surrade ett tag, sen fick stackars mamma komma och hämta mig som vanligt. :b

Vaknade kring 11-12 idag och var faktiskt knappt bakis! Riiiiktigt skönt. Nog mår man ju illa men det är inte värre än så :p
Dagen idag blir nog väldigt lugn, inga planer, som vanligt alltså :p

Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0