Varm macka.

Idag var jag halvt vaken från typ halv 10. :p Men somnade om och sov till halv 11.
Sen ringde mamma och ville bjuda på lunch. Så jag, mamma, mammas kompis och syster for till Dagobert och där åt jag en uuuutsökt varm macka. Sedan drog vi vidare, skjutsade hem Frida. Sen for jag och mammas till hennes kompis och drack kaffe och åt massa skorpor med ost. For Därifrån kring halv 3 och jag började jobba 16, så hann inte mer än hem innan jag skulle iväg.

På jobbet så ringer en arbetskamrat och frågar om det är min bil som låter därute. Larmet hade gått igång av okänd anledning? Gick ut på balkongen, slog av larmet med hjälp av .. hm, fjärren? Nyckeln.. eller ja.. Hann inte mer än in igen så började den tjuta som fasen igen.. Så mamma och Stefan fick komma och hämta den, inte har jag tid att springa ut och in för att stänga av skiten.. :P Väl hemma så lät den ingenting, typiskt!
Igår startade den inte. Då var den för kall eller så hade den slut batteri? Alltid ska det vara nå rackel med bilar.. :p

Nu ska jag gå ner och se om det finns nå att äta. Har bara ätit lunch idag, hälsosamt..
Eller kanske sparar mig till imorgon, tills frukosten. :p

Jaja, godnatt eller hejdå! :)

Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0