Sovmorgon

Till klockan strax före 10!

Jag har jobbat hela veckan, förutom fredag. Vilken helg det har varit! Jag var helt slut då jag kom hem kl. 17.00 igår.
Igår badade Frida valparna och jag och mamma började borsta lille Emil. Vilka tovor! Usch.
Så idag bestämde mamma för att vi skulle "ha en hund-dag" då vi borstar och donar. Usch, det börjar klia i ögonen, näsan och man får massa hår i munnen, smaskens.
Nyss ropade mamma att jag skulle komma ner och borsta dom.

 
Eroz & Emil


Jag ska steka mig en omelett sen, har bara druckit te imorse.
Kanske går ut på en promenad? Det har jag tänkt länge, men "jag tar det imorgon istället" .

Nu ropar mamma igen.
Hejs

Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0