Sjuk ....

Jag blev sjuk i alla fall! Även fast jag inte fick bli det.
Gick hem från jobbet idag kring 13.. Skulle egentligen ha gått till 17, men hade så jävulskt ont i magen att det bara ilade i kroppen. Fick feber på jobbet också. När jag kom hem sov jag nån timma men jag känner mig inge bättre så jag blir hemma imorgon också. Sen får vi se.. 2 arbetsdagar kvar denna vecka egentligen..
Hatar att behöva sjukanmäla mig då man vet vilket sits man sätter dom andra i och sen är det så tråkigt att vara hemma också, när alla andra upptagna.

Vill göra en massa saker. Tror jag ska köpa en ny mobil, min är så repig så man ser dåligt på displayen. :p Men har haft den 1 ½ år nu så den är ju använd.. Men tycker om den så mycket! :p
Var ska man köpa en ny ifrån?
Inte från Elgiganten i alla fall. Har köpt en DVD där som kanske funkat högst 2 gånger, en kamera som började rackla och sist datorn som är knäpp.



Nu har jag duschat och ska sova på en stund.
Tjohej!








Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0