Influensa.


Alla verkar ha infleunsa. Jag mår själv lite illa nu, vet inte vad det beror på. Hoppas inte det är influensan bara.

Igår jobbade jag extra 16-21 och när jag kom hem hade vi strömavbrott. Från 19-02 var vi utan ström och -25 grader ute. ;S Vi tände massa ljus och eldade i kamin, men eftersom inte fläkten till kamin fungerade så blev det inte värst varmt.
Vaknade till och från under natten då jag hatar att sova i soffan, men det var ännu kallare på övervåningen, därav sov jag i soffan på nedervåningen.
Vaknade 02 av att TV stod och skrek, stängde av den, gick ut i köket, släckte massa lampor och sedan gick jag och la mig igen för att sova. Vaknade före 07 och var faktiskt pigg! Kanske ska börja sova i soffan mer då jag vaknade så tidigt? Eller så var det för att vi hade 14 grader inomhus på morgonen. :p som i en skogskoja.

Idag har jag iaf plockat tvätt, plockat disk, utfodra djuren, bakat en kaka, tagit undan lite kläder och gjort frukost åt Stefan och Cecilia. Sen vid 12 vilade jag "middag" och vaknade för ett tag sen. Nu väntar vi på att mamma ska komma hem så att vi får käka middag, "köttfärsröra" eller liknande risotto. Mums!
Idag ringde chefen från jobbet och frågade om jag kunde gå ut extra idag också. Men det blir inte, för hon tyckte jag hade jobbat för mycket redan.

Måste på stan också, men det är alldeles för kallt för att starta bilen. Det var -27 på morgonen.
Jag och Cecilia har photoshopa imorse också, har gjort henne en bild. :)

Nä nu ska jag gå ner och laga mat, vi hörs.
Hejdå!

Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0