Kvällsöppet

Idag är det kvällsöppet på stan. Ska dit en sväng med Elin.O :)
Annars har jag ingenting planerat idag. Ska nog hoppa in i duschen snart och sminka mig sen : )
Avstod från jobb idag ... men jobbar ändå 4 dagar denna vecka såå .. : )

Var ut i helgen och hade riktigt roligt. Var på förfest hos Elin.P först med Lino, Maya och Elins pojkvän. :) Där hade jag fruktansvärt roligt! :) Sen drog vi ut på ICE där det också var trevligt :) Gick väl hem precis innan stängningsdags. Jag promenerade hem! Usch så ont jag hade i fötterna. Gick på gräset sista biten för att få lite dämpning under fötterna, hah, måste sett fånigt ut.
Och morgonen efter var inte lika fruktansvärd som jag trodde. Var knappt bakis om man jämnför med hur det brukar vara. :p



Jag och min bästis Elin.




Undra vad man ska göra nu? Typ ... ja, duscha kanske det var ja?
Adjö!

Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0