Härliga måndag

Som Elin sa verkar jag ensam om att tycka att måndagar är härliga. ;) Men efter att man varit ledig hela helgen är man redo för veckan. Utvilad och med ny energi. Måndagar är bra. :) Just därför jobbar jag två pass idag, först mitt egna 7-12, sedan hoppar jag på kvällen och går 15-20. Helt perfekt! Och imorgon förlänger jag dagen, pengar behövs alltid. :D

Egentligen har jag inte gjort mycket i helgen. Fredagskvällen tillbringade jag hos Frida, med taco och efterrätt i form av chokladfondue. Let's Dance och sedan spelade vi spel och hade ruskigt roligt!
På lördagen var jag ut en sväng med skotern, sedan tog jag det lugnt hemma. Och igår var jag en sväng i Pagla och åkte madrass. :) Nu är jag utvilad någon dag framöver. :D


Min bebis. Visst är han charmig? ;D


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0