Försening

Tåget var fruktansvärt försenat i onsdags. När klockan var 20.40 gick tåget från Gällivare! Och egentligen skulle jag varit i Boden 20.35... Jaja, det gick ju det också. Tur att jag inte hade något (natt)jobb som väntade. Var väl hemma kring 23 någon gång. Trött och slut så jag slocknade direkt jag la mig i sängen.
Steg upp (läs: tidigt!!) och gjorde mig iordning och for och grattade min far som fyllt år medan jag varit borta... Direkt därifrån till jobbet och jag slutade nio.
Även idag är jag uppe i rimlig tid. Har hunnit äta frukost och packa upp väskan. Riktigt skönt att stiga upp tidigt så att man hinner göra någonting innan jobbet kl. 12.

Nu ska jag sminka mig och städa ihop här hemma innan jag beger mig iväg mot arbetet :)



Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0