Försenad 1:a adventsfika. :)

Herregud, nu har jag blivit förkyld igen. Känner mig matt och trött. Och inte nog med det har jag bara varit ledig en dag.
For på stan med bror och syster efter en lååång sovmorgon och hittade massa fint. Men inte det jag egentligen skulle köpa, förutom byxorna och underkläderna jag köpte (... och behövde). Köpte även två böcker och två ringar. :)
Efter att vi varit på stan for vi iväg till pappsen och fikade adventsfika, mys! Och busade med barnen.
Alldeles för en liten stund sen for Frida hem, som kom hit efter jobbet på en kaffe. Lussebulla, pepparkakor, varm äppelmust och kaffe. Mysigt. :) Nu ska jag väl orka med en arbetsdag trots förkylningen. :)

Tror jag måste slänga iväg en beställning på både skor och lite sminkpenslar. Det är jag väl värd? :D



Galningar, va? :)


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0