Pensionärsjävlar

Avslutade min arbetsdag 17.30. Med en förlängning av turen från klockan 12. Perfekt med mer tid! :) Har varit ledig fyra dagar, så jag är ganska utvilad också :) Hehe.
Hunnit förbi papsen efter jobbet en sväng också, myst med älsklingsungarna och grattat pappa på farsdag (i efterskott då såklart).

Jag håller förresten på med lite nagelpyssel, ska visa senare då jag är klar. :) Hade tänkt lägga en beställning från ebay lite senare. Någon som har beställt genom dem?

Alltså, Pensionärsjävlar, vilka fantastiska människor alltså! Hur roliga som helst. :D Hoppas jag (med vissa undantag) blir likadan då jag blir gammal. Haha. :D



Kommentarer
Postat av: Lino

Jaa! Den är helt sjukt bra! Men de flesta låtarna var faktiskt bra :D

2010-11-16 @ 07:22:34

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0