Den förlorade kameran

Jag skyllde på mina systrar när kamerasladden var borta. Tyvärr hade jag bara mig själv att skylla, som vanligt! :)
Och på tal om kamera var jag och Cecilia iväg på en roadtrip till storheden i eftermiddags. :) Bara för att. Hittade mig ett par fina kängor, som jag letat (läs: sparat in på att inte köpa...). Var då även in hos återförsäljaren av den förlorade kameran.

- Jag har tappat min kamera. Och jag har en försäkring på den.
"Har du tappat kameran, eller har något stulit den?"
- Ja, alltså, den är ju borta. Så antingen har jag tappat den eller så är den stulen, det kan jag inte svara på. 
Och självrisken (efter att ha pratat med försäkringsbolaget) var lika dyr som kameran var värd för ett år sedan då jag köpte den. Hah! Bara köpa en ny då. Funderar starkt på en mindre systemkamera, Canon G12 kanske? :)




Skokanonen, 450:-


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0