Gud vad ...

.. effektiv jag är! :D
Igår på dagen for jag och syster till Luleå med hennes två kompisar. Köpte mig två tröjor, två bikinis, leggings, linne bl.a. :) Direkt efter att jag kom hem från Luleå började jag storstäda mitt rum. Torkade till och med listerna! Så nu är det skinande rent, några dagar till i alla fall ;D Övergick till att städa toan (Frida klagar alltid på att hon alltid får städa den...) Såg hur fruktansvärt det såg ut där inne. Spegeln, hyllan, toahållaren.. ja, allt där inne är/var målat i rött och blått. Tog ner allt och gick ut i garaget och började måla det. Nu snart är allt beiget! Den färgen funkar alltid. Och det kan inte bli sämre än vad det var. Ska visa bilder då det är klart.

Idag har jag varit på 1-års kalas hos mitt kusinbarn. Mysigt var det! Imorgon blir det jobb 7-17, sedan utgång med Maya. :) Blir ett glas här och sedan bär det av till Lotus där vi lär ta några danssteg. ;p


Förresten jag har ju sagt att jag ska visa köket före- och efter.


Före. Hur fruktansvärt fult var det inte?



Såhär ser det ut nu. vilket ansiktslyft ;)


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0