Barnvakt

Nyss hemkommen från pappa. Har ju varit barnvakt hela helgen! Det har resulterat i blåsor under fötterna... Inte för att jag jagat ungarna, utan för att jag och Frida har promenerat med barnvagnen i stort sett hela helgen. :p Igår var vi på stan med barnen, kikade i affärer och tog en fika på Opalen. Efteråt gick vi till smörblomman. Och idag har vi promenerat typ 1 mil, fikat en hel del och busat med barnen. :) Riktigt mysig helg!
I fredags var jag ju på fest hos Lino, riktigt bra kväll blev det! :) Vi började kvällen på tre st, sen ramlade det in massor av folk. Så vi lirade kubb och sånt där :) Jag sov max 2 timmar den natten och så skulle jag upp tidigt och iväg och vara barnvakt. Tungt, men det gick!

Frida: Jag har tappat rösten.
Felix: Var har du tappat den?


Jag och Ida bytte solglasögon en stund. :)


Kommentarer
Postat av: Kadri

Men vad söt .

Det var länge sedan jag han hit . Hur är det ?

Vad fint köket blev förresten.

2010-06-07 @ 13:01:21
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0