Varmt.

Det har verkligen inte varit menat att jag ska sitta vid datorn. Först fungerar inte internet, sen då jag fick igång det dog datorn pga för lite ström. Och då jag slagit igång skiten igen dör den av överhettning. Och den lär dö snart igen. Jag vet vad jag ska köpa till sommaren! Jag blir galen på den här datorn.
Var ute och promenerade 1 h och 45 min igår och idag har jag cyklat istället för att ta bilen. Jag känner hur kilona ramlar av mig ;) Skämt å sido. Var iväg till kvarnängen en stund och picknickade med Elin och Lino. :) Mysigt!
Har städat ihop här hemma och packat ihop lite kläder jag ska ha med mig till Voullerim på lördag. :) Och även hunnit fundera vad jag ska ha för somrigt imorgon. Dock utan att ha kommit fram till någonting.
Nu ska jag måla naglarna, sen hoppa in i duschen och sen blir det bäddan. :)



Haha. Har ingen bättre bild just nu. :)


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0