Helgens bravader

Vilken helg det har varit! :) Började helgen med en fest med en massa folk hos Lino, riktigt trevligt! Lördagen fortsatte i samma spår.. Göra sig iordning och börja festa. Satt då hemma med morsan, Stefan och hans två polare och drack öl innan vi for på V75 där jag träffade lite folk som jag for med till Farmen. Och jag som inte ens är förtjust i det stället hade riktigt roligt. Drängarna var ju där och spelade också. Jag orkade till och med en efterfest på det.

Idag har jag, Frida, Cecilia och Sofia varit på badhuset någon timma, det var flera år sedan jag var där. Och riktigt skönt att vara i vattnet då man är bakis. :p Hade vela åka och fiska idag, men vädret är ju kasst!
Nu strax ska jag krypa under täcket, börjar bli ruskigt trött. :D

 



Kommentarer
Postat av: Leia

fin bild:)

2010-06-22 @ 14:15:31
URL: http://novembervind.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0