Barnvakt en stund.

Sitter hos pappa och är barnvakt en stund nu i eftermiddag också. :) 
Slocknade kl. 20 igårkväll, hur trött som helst. I morse då klockan ringde fattade jag inte vad det var, trodde jag skulle få sova längre. Slutade jobba idag kl. 12, så jag vilade middag en sväng innan jag for hit. :) Lena kommer nog alldeles strax och då ska jag ringa Frida och höra vad hon gör ikväll. Tänkte svänga förbi där en snabbis.
I helgen blir det party med bl.a Elin och Lino :) Awesome! :D

På lördag kommer femte Twilight boken ut. Då blir det att börja läsa den!


Kommentarer
Postat av: Elin

YIEY! Malin använder engelska uttryck! Vi har lyckats :D

Klockan 10.00 står du utanför entren på Åhléns va? ;)

2010-06-04 @ 08:36:49
URL: http://elinbanan.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0