Nu är man ledig.

Nu är arbetshelgen över! Underbart :D Det har varit en smärtfri helg, jag har jobbat med bästa Frida. Vi har så fruktansvärt roligt på jobbet (och även privat. :p)
Imorgon tänker jag dra på alder och sooooola. Gud så skönt. :) Jag är ledig hela 2 dagar, hääärligt. Och jag tänker även dra med Frida och köpa ett fiskespö åt henne. För nu ska det börja fiskas på riktigt. Ska köpa årskort i någon sjö där det är inplanterat och sedan är jag igång.

Nu ska jag slänga mig under täcket, är trött. Kán bero på att jag sovit 3 timmar inatt och jobbat över 10 timmar.


Charmerande bild. ;)


Kommentarer
Postat av: frida

ta bort bilden din tok! hahahah tur man redan är gift..inte så vacker bild det där! hahahahah

2010-07-11 @ 23:25:41

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0