Gårkvällen

Igår lämnade jag äntligen in kameran. Han som tog emot den sa att garantin inte skulle täcka alla fel, så det var ju tur att jag hade försäkrat den. :) Men det blev dock ingen dator. Får sitta vid den här gamla skroten ett tag till.

Gårkvällen då, jag och Maya var här hos mig från början. Drog till Lotus kring 22, var riktigt bra med folk. Och roligt var det :) Dansade i stort sätt hela kvällen.
Hade på mig en topp med markerade axlar av paljetter, leggings, "converse". Hade sotat smink och plattat hår med stor lugg. :)


Kommentarer
Postat av: Maya

Ja det har du ganska rätt i :) När blir det nästa gång då? ;) haha om två veckor? ;) haha

2010-01-31 @ 18:29:08
URL: http://mayanilsson.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0