Förkylning.

Jag har blivit förkyld igen och nästan mer nu än tidigare. ;S Bah. Vad less jag blir! Känner mig matt och hängig. Äh, ingenting att göra åt. Men det känns lite bättre att gnälla. Tror det kan bero på att jag utsatt mig för saker i stor mängd som jag egentligen inte tål.

Inte gjort just någonting på förmiddagen idag, fördrivit tiden hemma fram till kvällen då jag åkte till Frida. Hade med mig kameran så jag kunde fota då jag skulle göra Moas naglar, dock var det konstiga nageltippar dom köpt så det blev ingenting. Fikade istället kladdkaka med glass och chokladsås och kaffe. ;p
Kom hem för ett tag sen och nu ska jag organisera lite grann här hemma. Slänga in lite saker i garderoben och sånt där tjaffs.

Dagens sminkning i alla fall:


Slänge ihop en makeup idag bestående av orange, lila och brun. Otippad färgkombination med orange och lila. Men blev ganska bra i alla fall :) Använde skuggor från Metal Mania 88 paletten. :)


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0