Morgonpigg

Jag trodde att denna morgonpigga sida var en tillfällighet då jag var i byn. Somnade då tiiidigt om kvällarna och vaknade mellan 7-9 varje morgon. Men även nu vaknade jag av mig själv före kl. 09.. och igår somnade jag inte sådär jätte tidigt. Jaja, skönt att ha hela dagen på sig att göra någonting.
Jag trodde att jag skulle leva i en resväska i tre veckor efter att jag kommit hem, brukar vara så annars. Men igår packade jag upp allting på en gång då jag kom hem. Väldigt skönt!

Har lagt in bilderna på datorn nu och märker att jag knappt tagit några bilder sen vi for..
Nu ska jag gå ner och äta frukost och sedan ska jag börja göra mig i ordning inför dagen. :)









Kolla leendet. :D


Kommentarer
Postat av: Maya

Gud så galet extremt fruktansvärt mysig!!!! JAG VILL OCKSÅ!!!

2010-04-28 @ 11:14:15
URL: http://mayanilsson.bubbleroom.se
Postat av: Elin

Jag vill också åka skidor!

2010-04-28 @ 21:50:01
URL: http://elinbanan.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0