Hem, ljuva hem ;)

Nu är jag hemma i Boden! Jag har faktiskt längtat hem. :) Har ju varit borta nästan två veckor, 11 dagar närmare bestämt. Borta bra men hemma bäst!
Har i alla fall haft en härlig "semester" .. Har myst med mormor och morfar, ätit god mat och bara varit. Har även varit på två turer med skidor, åh, så kul det var! Flera år sen sist jag åkte. :D
I torsdags åkte jag som sagt till "stan" Gällivare och var där till söndag. Riktigt trevligt! I lördags blev det även utgång där. Annorlunda mot för när man är på hemmaplan. :)
Orkar inte lägga in några bilder på datorn idag. Är super trött...

Ikväll har jag varit iväg till Elin som äntligen har flyttat hem till Boden, jätte roligt att träffa henne igen!! :D Imorgon gör vi Boden lite osäkert. 

Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0