Fager

"Ha hela dagen på sig att göra någonting", har inte annat än "hunnit" äta frukost ännu. Ska snart hoppa i duschen, sen ska jag och hämta Elin så drar vi vidare på stan. :) Har ju inte shoppat kläder på 2 veckor, på tiden nu alltså. :p
Det börjar vara dags för att beställa tid till frissan och toppa håret lite grann. Just nu har jag lagom längd i alla fall. Men det börjar se lite ovårdnat ut. Hade vela ha en tuffare page, men vet inte hur jag ska göra den. Det enda negativa med page är att man hela tiden måste fixa håret. Inte så fagert då det är ostylat. Eller ja, det funkar. Men det är snyggare då man fixar det! :) Idag tror jag att jag ska 'våga' håret. Jag har förresten färgat håret mörkare, "sammetsbrun", typ röd/brunt. Blev faktiskt nöjd, än om det är lite mörkt just nu då man är så blek ;D
Äh, duschen var det. Måste ju komma igång någon gång.




Innan jag färgade håret.


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja samma här. I sommar springer jag och sedan när snön kommer så blir det skidor :)

2010-04-29 @ 11:00:36
URL: http://elinbanan.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0