Promenix

Hm. Jobb i helgen. Har varit ledig sen i fredags förra veckan, så det är på tiden att jag går och jobbar nu!
Har velat ha ledigt nu ett tag. Har ju bara varit ledig som mest 3 dagar sammanhängande och det hände en gång på 10 veckor. Och jag har inte varit långledig sen typ .. hm, julen -07? Jobbat på lov, gått skola. Och direkt efter studenten började jag jobba. Så det har varit välbehövligt. :)
Känns som en minisemester, synd att det var nu under hösten.
Så snart är det läggdags. Men inte riktigt än, för jag kan ändå inte somna nu. Jag har faktiskt inte hunnit vända på dygnet, har typ stigit upp kl. 06.30 varje vardag.

Har nyss varit ut på en liten promenad med doggsen. :)



Dom ser ut som två lurv. Oborstade.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Joo man brukar ju bli lite fattigare, men då länge man är nöjd med köpen så är de ju bra ! :) Jo ja har slippt mej, var inte så mkt förändring men har håret mår då lite bättre nu ;) klippte lite toppar och gjorde som ett V där baki, om du förstår? kram

2009-09-05 @ 18:19:29
URL: http://pandraa.blogspot.com

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0