Albino.

Hade jag haft kvar mitt blonda hår och om jag hade haft blåa ögon hade man kunna tro att jag är albino, på riktigt alltså. Det ser ut som att jag har bott någonstans där solen aldrig har visat sig någonsin! Det är ju skrämmande.
Jag är sjukligt blek för fasen. Och nu är sommaren borta och man lär ju inte bli brunare. Herregud, snart misstar man mig för en snöhög som kommit för tidigt på året. Vad har hänt? Är det mitt bruna hår som gjort mig så otroligt blek? Har i och för sig alltid varit blek men såhär ... ?
Jag skiner nog upp i mörkret. :D



En bild som är tagen 1 september och se hur mycket färg jag fått i sommar!
Det är ju ingen skillnad på byxorna och mitt ben. :D Åh, herregud.


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0