50års fest

Var ju som sagt i byn i helgen, det var riktigt mysigt. :) Åt god mat, tog det lugnt, umgicks med släkten osv :)
På lördagen var det 50års fest för morbror. Kom dit kring 16-17 ungefär, åt hemmagjorda pajer och drack bål :)
Lite senare på kvällen kom det en massa folk, jag tror det var omkring 50 stycken som var och firade honom. Så det blev lyckat. Hade riktigt trevligt. Men slocknade ganska tidigt, kring 11 kanske. Men jag började grogga kring 15 ... så höll ändå igång 7 timmar. :D haha.

På söndag åkte vi hem kring 18.00 ungefär. Det tar ju 3 timmar att köra.. Tråkigt att åka bil så länge.. Men men..
När jag kom hem kom han till mig, så vi tog det bara lugnt. Var bakis ända till jag gick och la mig, haha! Så det blev inte mycket gjort på söndag. :D



Bilder från festen:

Cissi, Carro, Jossa och Frida :)


Cissi, Sandra, Sofie och Maddis :)


Jörgen och Maddis :)


Festfolk.


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0