Hela helgen planerad :)

Nu ligger jag och myser med tända ljus framför Twilight :) Ska ju se New Moon på söndag. Åh, jag längtar!
Imorgon blir det först fika hos Elin, hörde det ryktades om tårta och fikabröd. ;) Och lördag blir det att fira hennes födelsedag med fest! :D Och på söndag bio.. Hela helgen är räddad med massa roligt och mysigt :D
Ska fixa naglarna så dom är snygga till helgen också. Jag kan aldrig bestämma mig för vad jag ska ha för någonting på dom. Jag hinner inte mer än måla dit nagellacket så tar jag bort det. Slöseri? :p

Jag har inte gjort många knop idag. Har känt mig matt och mått illa. Men har fixat lite i garderoben för det såg ut som fasen där. Slängt en massa onödiga kläder osv och slagit på en tvättmaskin, det är vad jag åstadkommit idag ungefär.
Nu åter till Twilight. :)



Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0