Sol?

Åh, jag som ville sola idag och så är det molnigt. Trist!
Så vad ska jag göra idag? Jag ska nog till pappa och vara med syskonen och Lena. :) Länge sedan jag träffade mina mysisar.
Vaknade riktigt sent idag, kring 11. Har ont i huvudet och nacken! Men det sitter bara psykiskt. :p
Är jävulskt sugen på fest till helgen, men ingen annan är det! :( Så det blir nog ingenting. Men det är nog också kanske bra att vänta, för det är väldigt många som fyller år nu i maj så det lär nog bli ganska mycket fest i alla fall.
Har ju varit nykter hela förra helgens festligheter, valborg exempelvis. Faktiskt riktigt skönt att inte dricka :p

Igår var jag och Maya till Luleå. Köpte en ny jacka, gladiatorsandaler, linne, tunika och ett par sommarbyxor. Sen köpte jag också 2 nitarmband på barnavdelningen på Lindex här i Boden. :)
Och innan det var jag och klippte mig och slingade håret. Det blev riktigt bra :) !
Nu kom solen fram så ska ut och sola nu! Tar med mig en bok/tidning och lägger mig och myser i solen. : )



Adjö!


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0