Westen farm!

Nu är jag här igen. Nöjda? ; )
Men vad jag ska skriva är en annan sak .. Kanske berätta vad jag ska göra till helgen?
Se EMD på western farm på lördag 6/6, riiiktigt nice : )
Imorgon har jag ingen aning om vad som händer. Kanske bara ta det lugnt då jag jobbat hela veckan :p
På söndag ska jag rösta i eu-valet. Om jag tar mig dit för jag är nog inte körduglig skulle jag tro : )

Jag har blivit erbjuden en till lägenhet, vill bo där. Men vill inte flytta in 090801 så det får vänta : ) Har inte tid att flytta i augusti. Jobbar ju typ som mest då. Eller det kanske bara är en bortförklaring för separationsångesten? :D

Nu måste jag sova, ska upp 6 imorgon. åh, hur ska jag orka? :p
Och kunna somna... Har sovit från 16 till 21 idag efter jobbet, var helt slut.

Så adjö!












Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0