Om jag kunde drömma.

Nu är jag hemkommen från jobbet (kl 21) ! :) Det har gått riktigt bra ikväll. Bara 4 dagar kvar nu! :P haha.
Innan jag började jobba har jag suttit ute på altanen och legat i solen och läst en bok, riktigt bra bok. Av Stephenie Meyer "Om jag kunde drömma" . Har inte kunnat slita mig från boken, nööördigt.
Annars har det väl inte hänt så mycket mer idag, antar jag. Mest bara tagit det lugnt, som alla andra dagar. :p

Maya var förbi och hämtade resten av sina grejer också. Så hann surra lite med henne också :) Alltid lika trevligt!
Måste börja ta lite bilder också nu när jag har en ny fungerande kamera.. Men glömmer alltid bort den!

Lite bilder:




Nu ska jag läsa boken, sen sova någon gång : )
Adjö!


Kommentarer
Postat av: Maya

Good girl;) Mycket rolig nu när du har börjt skriva och lägga upp mer bilder:)

2009-06-11 @ 14:19:31
URL: http://mayanilsson-blogg.se

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0